Monday, May 28, 2007

Malá spoveď

Minule mi Aďka povedala dačo v zmysle: "To máš zato, keď si taká svetobežníčka, nemôžeš byť zároveň aj doma." Ale ja by som tak rada. Tak rada by som išla Alešovi na svadbu, Matúšom na oslavu narodenín, s Gazzom na pivo, s Listom na La Fiestu, s Vaškom na dáky výlet, s Peťou vypila pohárik vínka, zašla si na víkend do Bratislavy na oldiesku a porozprávala sa s maminkou o všetkom možnom i nemožnom, viedla s Matushiqom filozofickú debatu na akúkoľvek tému, zašla na Halíka a popočúvala dáke múdra, pokecala s Jančou o chlapoch, zašla na dve pifká s Romanom a Jirkom do Ťavy, zacvičila si aerobic v stredu o pol osmej ráno, zasmiala sa s Radkou nad nejakou vtipnou historkou, ktorá sa im s Milošom prihodila, zašla do redakcie a len tak tam natrafila na nejakú milú dušičku, pozrela si diel Zúfalých manželiek, dopísala aspoň jeden z tých X rozpísaných blogov na blog.sme.sk, zašla si na prechádzku po Staromáku a cítila sa super schovaná so svojími myšlienkami medzi tými všetkými turistami, tešila sa do divadla PONEC na nejaké tanečné predstavenie, určite išla do DISKu aspoň trikrát, zatrsala si v Lucerne na staré dobré oldies...alebo len tak ticho sedela a tešila sa zo života :-))

PS: Aj teraz ticho sedím a teším sa zo života :-))

2 comments:

Anonymous said...

Ahojky Katka,
tak som zase raz zabrowsoval na blog a zistil som, ze uz mas novy europsky blog :-) no ake dobre :-)
ako tak citam tvoje blogy, tak si uvedomujem, aki su ludia v dnesnej dobe uponahlani, ucestovani a na nic, a nikoho nemaju cas. Nemaju cas ani odpisat na sms-ku, nieto este na zive stretnutie. To je asi udel dnesnej doby, ked kazdy niekam cestuje a potom neostava cas na starych, ale aj novsich kamaratov. Nakoniec to dopadne tak, ze vsetci budu mat znamych po celom svete, ale skutocnych kamaratov na ktorych sa clovek moze spolahnut, spocita na prstoch jednej ruky (a to uz mozno aj prehanam :-))
Ale na druhej strane je fajn ked clovek cestuje a spoznava nove krajiny a novych ludi...asi je to fakt, iba o prioritach, ktore si clovek urci....
ja som momentalne spokojny aj na Slovensku, Mam pracu, ktora ma bavi, priatelku s ktorou si rozumieme, (a nechysta sa nikam vycestovat bezo mna :-), volny cas vyuzivam naplno a zmysluplne, nerozculuju ma nepodstatne zbytocnosti, no musim povedat , ze momentalne mam spokojny zivot.
a o tomto to cele je, nech ma kazdy spokojny zivot :-)
takze trosku optimizmu na zaver
:-))
P:S: Pozdravuj aj tvojho ocina s maminou, niekedy zabludim aj na jeho blog a su tam naozaj zaujimave a zmysluplne clanky, ktore stoji za to si precitat.

Tak ta pozdravujem do dalekeho Bruselu a zelam vsetko naj naj a snad sa coskoro stretneme aj na zivo :-)
see ya
Martin Kubina

HviEZdiCkA said...

Ahoj Martin,
kedze si vravel, ze toto nemam brat osobne, tak to tak neberiem :-))
Tesim sa s Tebou, ze si stastny a zijes plnohodnotny zivot. Prajem Ti vsetko dobre do buducna a taktiez dufam, ze sa coskoro uvidime :-) Zatiim.